سفارش تبلیغ
صبا ویژن

onlineqalanew

خرید فالوور اینستاگرام با تحویل سریع

روی فالوور واقعی در اینستاگرام هدفگذاری کنید!

با افزایش فالوور اینستاگرام در معرض توجه میلیون ها کاربر اینستاگرام قرار گیرید. تبلیغ اپ فالوور های واقعی اینستاگرام را با بیشترین بازدهی، کمترین ریزش و به صورت فوری ارائه می دهد. بازدیدکننده و فالوور اینستاگرام از ارکان اساسی موفقیت در اینستاگرام است که برند شما را شناخته شده می کند. افزایش فالوور اینستاگرام یک تخصص است که ما در تبلیغ اپ آن را به بهترین نحو ممکن انجام می دهیم.

 

اهمیت خرید فالوور اینستاگرام چیست؟

اینستاگرام یک برنامه فوق العاده برای اشتراک گذاری محتوا و ارتباط با مردم جهان است. افزایش فالوور اینستاگرام یکی از مهمترین راه های آسان و به صرفه برای تبلیغ تجارت شما محسوب می شود. تاکنون به صورت ماهانه بیش از 90 میلیون کاربر فعال از اینستاگرام بازدید می کنند و روز به روز بر این آمار افزوده می شود. هرچه دنبال کننده بیشتری داشته باشید، موفقیت و اثرگذاری شما در رسانه های اجتماعی بیشتر خواهد بود. اگر خواستار تبلیغ محصول یا خدماتی هستید، ارائه و فروش آن ها مسئله بسیار با اهمیتی به شمار می رود. وقتی کار خود را آغاز می کنید، افزایش فالوور اینستاگرام به چالش بحث برانگیزی تبدیل می شود. همه چیز باید هدفمند در نظر گرفته شود، تا توجه خریداران زیادی را جلب کنید. پارامترهای دیگری مانند موقعیت محلی جامعه هدف نیز از مسائل مهمی است که جز با خرید فالوور ایرانی در اینستاگرام برطرف نمی شود. تاکنون موارد زیادی مانند خرید فالوور فیک یا خرید فالوور واقعی مطرح شده که هر کدام استراتژی خاصی برای افزایش بازدیدکننده در اینستاگرام به شمار می روند. در صورتی که نسبت به خرید فالوور ایرانی در اینستاگرام اقدام کنید، به سرعت صفحه شما محبوب خواهد شد و برندتان بیشتر به چشم خواهد آمد. در چنین موقعیتی دنبال کنندگان وفاداری کسب خواهید کرد و این یک مسئله حائز اهمیت برای تجارت شماست. سرعت بالای افزایش فالوور اینستاگرام منجر به بهبود سریع تعداد لایک اینستاگرام پست های شما خواهد شد و بر اساس الگوریتم های اینستاگرام صفحه شما در قسمت اکسپلور Explorer قرار می گیرد و فالوور بیشتری جذب می کنید. این مورد با هدفمند کردن ترافیک ورودی به صفحه، سبب افزایش فالوور واقعی اینستاگرام و نرخ تعامل آن می شود. به طور خلاصه خرید فالوور در اینستاگرام به این معنی است که کار خود را از صفر شروع نمی کنید و با پشتوانه ای قدرتمند به سمت نتیجه گیری و افزایش تعامل به اینستاگرام پا می گذارید. فرقی نمی کند که در چه زمینه ای فعالیت دارید؛ یک هنرمند هستید یا تجارت خانگی کوچکی را دنبال می کنید یا سازمان بزرگی را در اختیار خود دارید. فراموش نکنید که اینستاگرام در حال حاضر برترین رسانه اجتماعی موجود در جهان است. با این حال اگر فالوور نداشته باشید، این فرصت عالی را از دست خواهید داد. در چنین موقعیتی تبلیغ اپ به کمک شما خواهد آمد! ما می توانیم به شما در خرید فالوور ارزان و واقعی کمک کنیم که ریزش بسیار کمی دارد.

 

منظور از فالوور واقعی اینستاگرام چیست؟

فالوور واقعی اینستاگرام در حقیقت آن دسته از فالووهایی هستند که از طریق شماره های مجازی و یا ربات ها ساخته نشده اند. فالوور واقعی اینستاگرام کاربران واقعی هستند اما اینکه فعالیت داشته باشند یا نداشته باشند به خود آن ها بستگی دارد. ممکن است بعضی از این فالووها حتی پروفایل مناسبی نیز نداشته باشند اما در هر صورت چون ربات نیستند، کاربر واقعی محسوب می شوند. ربات ها پس از شناسایی توسط اینستاگرام به یکباره حذف می شوند اما فالووهای واقعی دارای ریزش منطقی و البته خیلی کمی هستند.

 

از میان فالوور، فالور یا فالوئر کدام صحیح است؟

در فضای مجازی بارها مشاهده شده که در مورد اینستاگرام واژه های مختلفی مانند فالوور، فالور یا فالوئر به کار گرفته می شود. با اینکه این واژه لاتین بوده و به صورت Follower نوشته می شود اما به فارسی با لغات مختلفی نوشته می شود. حتما تابحال نتایج جستجوی گوگل را در مورد افزایش فالور اینستاگرام یا افزایش فالوئر اینستاگرام مشاهده کرده اید. در چنین حالتی گوگل شیوه صحیح نوشتاری آن را به صورت افزایش فالوور اینستاگرام به نمایش می گذارد. ضمن عرض این نکته باید اعلام کنیم که تبلیغ اَپ در زمینه افزایش فالوور خارجی نیز فعالیت می کند.

 

آیا امکان تعیین جنسیت و سن و... فالووها وجود دارد؟

به طور کلی تحت هیچ شرایطی امکان تعین جنسیت، سن، شهر، نوع کسب و کار مرتبط و در یک کلام امکان خرید فالوور هدفمند وجود ندارد. فقط و فقط می توان کشور فالووها ها را تعیین کرد. عزیزانی که تمایل دارند فالووهایی از کشورهای دلخواه داشته باشند می توانند قبل از خرید فالوور از طریق پشتیبانی واتساپ این موضوع را اطلاع دهند. پس هر آنچه که در سایت های فروش فالوور از قبیل امکان خرید فالوور هدفمند گفته شده فقط یک حقه بازاریابی است و تبلیغ اپ به صراحت این گفته ها را رد می کند. دلیل این موضوع نیز این است که اینستاگرام اطلاعات شخصی کاربران را تحت هیچ شرایطی در اختیار دیگران قرار نمی دهد پس تعیین فالوور هدفمند نیز امکان پذیر نیست.

 

افزایش فالوور در اینستاگرام بر تجارت ما موثر است؟

قطعا این یک حقیقت واضح است! تصور کنید که یک صفحه تجاری در اینستاگرام یافته اید که تعداد فالوور پایینی دارد. در چنین شرایطی حتما از خودتان می پرسید که "چرا باید صفحه ای را دنبال کنم که هیچ فرد دیگری آن را دنبال نکرده است؟" برعکس این حالت نیز اتفاق می افتد، زمانی که شخصی وارد پیج شما شود درحالی که بیش از 10000 فالوور داشته باشید. این بار سوالی که مورد پرسش قرار می گیرد، متفاوت است" چرا پیجی را که افراد زیادی دنبال می کنند، فالو نکنم؟" علاوه بر این، پیج تجاری با تعداد بالای فالوور واقعی برای مشتریانی قابل اطمینان تر است که متقاضی خدمات یا محصولات شما هستند.